Searching...
Monday 11 August 2014
05:56 0

BADAN JE KECIK TAPI NAFSU DIA BESAR WO!!!


Jangan main - main sama ini orang wa cakap lu. Banyak bahaya wo!!! Badan dia je nampak macam ty, tapi nafsu dia boleh tahan beb. Besar sungguh!!! Tak padan dengan rupa dia.

Mungkin dek kerana orang bagi dia nama jolokan 'The Giant Killer', maka sebab tu la dia ada nafsu sebesar itu. Baru dapat jejak kaki dalam Parlimen, dia dah besar kepala.

Nama je dia ni orang panggil Sam Ketot. Tapi apa yang paling dia gemar semuanya besar - besar belaka. Nafsu Besar, Kepala Besar, Jawatan Besar. Semuanya besar - besar belaka.

Tapi Si Sam Ketot ni lupa yang ada satu benda besar dia buat sebelum ni. Dia dengan jayanya telah membesarkan Kemaluan Parti Kecohkan Rakyat tu dengan membakar bendera Jepun.

Disebabkan tindakan bodoh dia tu la yang membuatkan Si Ketua Penipu tu pun marah Besar dengan dia. Malu Si Ketua Penipu tu pun bukan kepalang. Pun Si Sam Ketot tu rasa dia besar sangat dah ke?

Tinggal lagi, bagus jugak Si Sam Ketot ni kalau dia Naib Presiden Parti Kecohkan Rakyat tu nanti. Lagi Besar Kepala dia, maka lebih mudah untuk kita balun dia nanti. Sebab orang nafsu besar ni bodoh belaka.

Cuma persoalannya sekarang ni, kalau dia nak bertanding jawatan Naib Presiden tu, siapa pulak yang dia akan singkirkan? Takkan dia nak singkirkan Si Nurul Izzah tu? Takut nanti, makin besar pulak kemaluan dia bila kalah. Mana dia nak sorok muka!!!
SHAH ALAM - Sempena pemilihan PKR yang akan diadakan Mei ini, Shamsul Iskandar Mohd Akin turut menyatakan kesediaan bagi merebut jawatan naib presiden parti itu.

Menerima baik saranan akar umbi supaya beliau bertanding jawatan tertinggi itu, Shamsul Iskandar bagaimanapun berkata, keputusan muktamad belum dibuat.

"Buat masa sekarang saya belum putuskan, tapi saya mendapat permintaan dari akar umbi yang mahukan saya bertanding jawatan naib presiden secara serius.

"Saya dapat saranan itu daripada seluruh negara dan saya hormati keinginan mereka itu. Namun perkara itu masih lama lagi, saya perlu berbincang dengan semua pihak, nanti saya putuskan," katanya kepada Sinar Harian Online.

0 comments:

Post a Comment